Vertraagd

Lieve allen,

Vertraging met de trein, daar had ik wel rekening mee gehouden, maar niet met mist.

Voor iedereen die denkt dat ik al zo'n beetje vertrokken zou zijn heb ik teleurstellend nieuws. Door de mist zijn heel veel vluchten vertraagd. Zo ook de mijne. Dat heeft echter tot gevolg dat ik mijn aansluiting in Istanboel ga missen. Ze hebben van Turkish Airlines een hotelkamer gereserveerd en ik zal de nacht dus in Istanboel doorbrengen. Morgenavond vlieg ik dan, 24 uur later dan gepland, door naar Entebbe.

Ik had ook terug kunnen gaan naar huis, maar wie zegt dan dat er morgen niet weer een probleem is met mist. Het leek me dus een beter idee om alvast maar een stukje te vliegen ????.

Mijn kennismaking met Namugungo laat dus nog even op zich wachten.

Dank trouwens voor jullie berichtjes. En voor iedereen: negeer aub de oproep, bovenaan de berichtjes, waarin staat dat je mij extra ruimte kunt geven voor foto's. Ik kan sowieso 400 foto's kwijt op deze site, een aantal dat ik al nooit ga halen. Helaas kunnen ze het niet verwijderen, maar negeren kan altijd ????.

Reacties

Reacties

Gert van der Schoor

Wat vervelend. En nu maar hopen dat het verder wel zonder vertraging verloopt. Goede reis!

Annemieke

Wat een vervelend begin zo zeg! Wel herkenbaar, wij hadden 4 weken geleden precies hetzelfde! Aansluitende vlucht gemist, maar gelukkig 3 uur later alsnog door kunnen vliegen. Succes in Istanboel en met je volgende vlucht!

Hanna de Lange

Jammer dat de reis begint met vertraging.
Hopelijk verloopt alles verder soepel.
Goede reis !

Tea

Groot gelijk dat je toch vertrekt! Terug naar huis is waarschijnlijk nóg frustrerender... veilige vlucht. Hopen dat de rest van de reis soepeler verloopt!

Thea de Haan

Jammer maar wel fijn dat je al vandaag toch weg kunt en een slaapplek hebt voor vannacht. Lijkt me ook wel iets hebben? zeg ik hier vanaf achter mijn laptop ;-)
Groetjes en goede reis,
Thea

Marjolein

Succes met de rest van de trip hopelijk de rest wel redelijk op tijd. Maat joh gewoon genieten!! Groetjes

CORRY DE HEER (PELGRIMVADERSKERK)

LIEVE TRUDI WAT JAMMER. FIJN DAT JE JE GEEN ZORGEN HOEFT TE MAKEN OVER JE BEDJE! KOMT GOED HOOR. ALLE GOEDS EN N MOOIE TIJD DAAR IN HET AFRIKAANSE.

LIEFS CORRY DE HEER. XXX

Corrie v Mourik

Hoi Trudi
Veel succes met je verdere reis! En als dit de enige tegenslag is teken je er vast voor!

Mark Godeschalk

Dag Trudi,

Heel veel succes en een goede reis. Hopelijk kom je er snel. We zullen een tijdje buren zijn (wij in Rwanda, jij in Uganda).

Hartelijke groet,
Mark

Afke

Dag Trudi,

Misschien heb je morgen overdag tijd om een blik te werpen op de Bosporus?
Veel groeten van Afke

Ada Klomp

Succes verder Trudi met de reis.We denken aan je.

Corrie westrik

Hallo Trudi,

Een goede reis gewenst,ondanks de vertraging.
En alle goeds gewenst in Uganda.

Hartelijke groet

Corrie westrik.

Nanda Tessers

Dat is wat je noemt een valse start. Dan maar sfeer proeven in Istanboel. Een goede reis verder.

Tiny Blok

Ha die Truidi

Via teletekst heb ik de TK1952 tot zijn vertrek gevolgd. Fijn dat je uiteindelijk kon vertrekken, want zo spannend zijn de tax free shops op Schiphol nu ook weer niet. 'k Hoop dat je verdere reis voorspoedig verloopt.

Johanna Fijn

Hallo Trudi,

Ik hoop dat je intussen aangekomen bent in een heel ander land en een heel ander klimaat dan hier in de kleine mistige koude wereld. Was alles goed in Istanboel en kon je nog wat doen en bekijken of was het hotel je enige plaats voor die tijd? Hoe is je eerste indruk van je tijdelijke nieuwe land? Ik hoop dat alles goed gaat,

Johanna Fijn

Hallo Trudi,

Ik hoop dat je intussen aangekomen bent in een heel ander land en een heel ander klimaat dan hier in de kleine mistige koude wereld. Was alles goed in Istanboel en kon je nog wat doen en bekijken of was het hotel je enige plaats voor die tijd? Hoe is je eerste indruk van je tijdelijke nieuwe land? Ik hoop dat alles goed gaat,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood